Darbo pobūdis:
- Rengsite ir diegsite tvarkas bei procedūras
- Rengsite vidinius nuostatus bei lydinčius dokumentus bei organizuosite jų tvirtinimą bei įdiegimą
- Konsultuosite kolegas dėl tvarkų, procedūrų, nuostatų rengimo bei įdiegimo
- Nuolat peržiūrėsite esamas tvarkas, procedūras, inicijuosite jų patobulinimus
- Valdysite tvarkų, procedūrų ir nuostatų registrą
- Ruošite savo srities ataskaitas
- Kartu su pardavimų padalinio komanda nuolatos gerinsite konsultantų patirtį bendrovėje
- Rengsite lydinčią mokymų bei komunikacijos medžiagą diegiant įvairias tvarkas, procedūras bei nuostatus
Reikalavimai:
- Panašaus darbo patirtis
- Stipri orientacija į pardavėjų bei klientų patirtį
- Gebėjimas kūrybiškai bei su lengvumu diegti teisinius reikalavimus
- Prezentavimo įgūdžiai
- Teisinis išsilavinimas ir/ar teisinio darbo patirtis būtų privalumas
- Gebėjimas dirbti savarankiškai bei stiprus atsakomybės jausmas už rezultatus
- Patirtis finansinių, draudimo paslaugų sektoriuje būtų privalumas
- Puikūs anglų kalbos žodžiu ir raštu įgūdžiai
- Noras bei gebėjimas greitai mokytis ir dalintis savo žiniomis/patirtimi
Mes Jums siūlome:
- Dinamišką darbą tarptautinėje aukštos verslo kultūros įmonėje
- Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą ir papildomų naudų paketą
- Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, atsakingumas ir komandinis darbas
Atlyginimas:
2000-2500 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Konkretus atlyginimo dydis priklauso nuo kandidato kompetencijos ir darbo patirties.