Darbo pobūdis:
- Formuosite bei vystysite pardavimų sistemos viziją suderintą su bendrovės strategija ir tikslais ir procesais
- Būsite atsakingas (-a) už pardavimų IT sistemos vystymo darbų bei keitimų planavimą, valdymą, prioritizavimą bei įgyvendinimą, pats (pati) aktyviai prisidėsite/dalyvausite įgyvendinime
- Valdysite suinteresuotų šalių poreikius, įtraukimą ir indėlį į pardavimų padalinio projektus
- Prisidėsite prie nuolatinių tobulinimų (procesuose, IT sistemose, darbuotojų rolėse) ir skaitmenizacijos tiek pardavimų padalinyje, tiek bendrovėje
- Inicijuosite, dalyvausite kituose projektuose
- Turėsite HR atsakomybę – jums bus pavaldus pardavimų palaikymo specialistas (-ė)
Reikalavimai:
- Patirtis optimizuojant procesus juos paprastinant bei automatizuojant/skaitmenizuojant
- Stipri orientacija į sprendimus ir kuo geresnę kliento bei pardavėjo patirtį bei rezultatus
- Patirtis dirbant su IT srities projektais (išsilavinimas ar tiesioginė IT patirtis nebūtina), IT produkto savininko darbo patirtis būtų privalumas
- Patirtis pardavimuose finansinių, draudimo paslaugų sektoriuje būtų privalumas
- Stiprūs tarp-komandinio darbo, fasilitavimo ir komunikavimo su suinteresuotomis šalimis įgūdžiai bei savybės
- Puikūs anglų kalbos žodžiu ir raštu įgūdžiai
- Noras bei gebėjimas greitai mokytis ir dalintis savo žiniomis/patirtimi
- Patirtis dirbant Agile metodais būtų privalumas
Mes Jums siūlome:
- Dinamišką darbą tarptautinėje aukštos verslo kultūros įmonėje
- Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą ir papildomų naudų paketą
- Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, atsakingumas ir komandinis darbas
Atlyginimas:
2500-3000 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Konkretus atlyginimo dydis priklauso nuo kandidato kompetencijos ir darbo patirties.